Fantastiska resultat ihop med oss på NG Dialogue.
Vi är så glada över att kunna berätta om våra fantastiska resultat tillsammans med våra kunder under 2022! Med vår plattform, våra kreativa projektledare och kompetens har vi hjälpt våra kunder att uppnå en genomsnittlig öppningsfrekvens på 45% och en genomsnittlig klickfrekvens på 8%. Det är så kul att se hur vårt arbete har gjort en verklig skillnad för våra kunders marknadsföring och kundkommunikation.
Vi jämförde våra resultat med andra plattformar för automatiska e-postutskick och vi är glada över att rapportera att vi har slagit genomsnittet för e-postmarknadsföring över alla branscher. (Under 2022 var genomsnittliga öppningsfrekvensen för e-postmarknadsföring cirka 21,33%, medan klickfrekvensen var ca 2,62%.)
Våra resultat är alltså betydligt högre än genomsnittet!
Därför lyckas vi!
Vi tror att det är vår anpassade kommunikationsstrategi i enlighet med kundresan som har gjort skillnaden. Vi har jobbat tillsammans med våra kunder för att förstå deras mål och deras målgrupp, och vi har anpassat vår kommunikation för att vara både engagerande och relevant. Vi har också använt avancerade analysverktyg för att optimera våra kampanjer och se till att de ger bästa möjliga resultat.
Vi är stolta över att ha kunnat hjälpa så många företag att nå högre öppnings- och klickfrekvenser, fler konverteringar, fler lojala kunder och högre lönsamhet, och vi ser fram emot att fortsätta hjälpa våra befintliga och nya kunder att nå sina mål på ett engagerande och kreativt sätt under 2023.